ALTSO KİŞİSEL EĞİTİM SEMİNERLERİ DEVAM EDİYOR

5734

“MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ VE BİREBİR PAZARLAMA” EĞİTİMİNE İLGİ BÜYÜKTÜ Odamız tarafından, üyelerinin kişisel ve mesleki gelişimlerine katkı sağlamak amacı ile düzenlenen kişisel eğitim programları devam ediyor. Bu kapsamda 2008 yılı için programlanan söz konusu seminerlerden ‘Müşteri İlişkileri Yönetimi Ve Birebir Pazarlama”’’ eğitimi 20 Aralık 2008 Cumartesi günü gerçekleştirildi. Odamız Konferans Salonunda gerçekleştirilen eğitimin halka açık ve ücretsiz olarak yapıldı

Yrd Doç Dr Turan Erman ERKAN’ın konuşmacı olarak katıldığı eğitimde Kısa adı “CRM” olan  Müşteri ilişkileri yönetimi, CRM ve Teknoloji İlişkisi, Müşteri Bulma, Müşteriyi Koruma, Müşteriyi arttırma, Pazarlama Modelleri, Müşteri Segmentasyonu, değer Analizleri, gerçek örnekler, başarısızlık nedenleri ve başarı hikayeleri gibi başlıklar ele alındı. “Müşteri ilişkileri yönetiminin (CRM), firmalara insan, teknoloji ve iş süreçlerine yapılan çeşitli yatırımlarla müşteri ile bütün temas noktalarını birleştiren bir yaklaşım sunar” diyen Yrd Doç Dr Turan Erman ERKAN, “Bu alanda yapılan bütün projelerin ortak noktası; iş süreçlerinin analiz edilerek en doğru çözümün sunulması ve yakalanan yüksek müşteri memnuniyetidir” dedi. Müşteriye Dönük Yüzünüzü Ne Kadar İyi Tanıyorsunuz? Erkan, “Müşterilerin bilinç düzeyleri ve günlük yaşayışlarındaki teknolojinin yeri değişip geliştikçe, müşteriye ulaşabilmek adına kullanılabilecek kanallar da çoğaldı. Bütün bu kanallardan farklı veri akışları olacağından, bu verilerin doğruluğunu, bütünlüğünü ve akışın devamlılığını sağlayacak bir yardımcı ele ihtiyaç var. Bunu gerçekleştirmenizde CRM Sistemi büyük önem taşımaktadır” dedi. Müşteri Odaklı Olabilmek… Erkan ayrıca: “Müşteriniz hakkında her türlü veriyi toplamak müşteri odaklı olmak değildir. Müşteriye dokunduğunuz her alanda topladığınız verileri bilgiye dönüştürüp fırsatları ve/veya ihtiyaçları daha hızlı bir şekilde ortaya çıkarabiliyorsanız başarılı bir Müşteri İlişkileri Yönetimi gerçekleştiriyor ve müşteri odaklı bir yaklaşım sergiliyorsunuz demektir” diye konuştu. Öte yandan Odamız tarafından programlanan Kişisel eğitim seminerleri programı , 03 Ocak 2008  Cumartesi   “Güzel Konuşma Ve Beden Dili”, eğitimi ile devam sona erecek. ALTSO Başkanı Kerim Taç, yoğunluğun azaldığı kış dönemlerini en iyi biçimde değerlendirmek isteyen ticaret erbabının bu eğitimlerle bilgi ve becerisini arttırdığını söyledi. Taç, eğitimlerin sürekli biçimde devam edeceğine de dikkat çekerken, eğitimler hakkında bilgi edinmek isteyenlerin ALTSO’nun Resmi web sitesine girmelerinin yeterli olacağını sözlerine ekledi.