KİŞİSEL GELİŞİM SEMİNERLERİ PROGRAMI

3547

Odamız 2009 yılı 1. Dönem Kişisel gelişim eğitimleri 16 Mayısta ‘ETKİLİ İLETİŞİM VE BEDEN DİLİ”ile devam ediyor.

Odamız tarafından, üyelerimizin kişisel ve mesleki gelişimlerine katkı sağlamak amacı ile düzenlenen eğitim programlarına devam edilmektedir. Odamızca sürdürülen sürekli eğitimlerin yanında, genel katılıma açık seminerlerde organize edilmektedir.  Bu kapsamda 2009 yılı birinci dönemi için programlanan söz konusu seminerler 25 Nisan Cumartesi günü ‘’Girişimcilik’’ konusu ile başlıyor. Her Cumartesi tam gün olarak verilecek seminerlerin programı aşağıya çıkarılmıştır. Genel katılıma açık ve ücretsiz düzenlenecek program sonunda katılımcılara odamız tarafından ‘’Katılım Belgesi’’ verilecektir. Program için önceden kayıt yaptırılmasına gerek yoktur. Programlar herkese açık olup Atatürk Cad No: 19 Adresinde Bulunan Odamız Hizmet Binası Salonlarında Verilecektir. 

  2009 YILI 1. DÖNEM KİŞİSEL GELİŞİM EĞİTİM PROGRAMLARI  1 GİRİŞİMCİLİK EĞİTİMCİ Öğr.Gör.Şükrü YILDIZ TARİH 25 NİSAN 2009  Cumartesi (1 Gün) SAAT 10.00 – 12.30      13.30-17.00    KONULAR Programın İçeriği

* Girişimcilik nedir?
* Girişimci düşüncenin temelleri
* Girişimci olmadan cevaplanması gereken sorular
* Girişimcinin diğerlerinden farkı nedir?
* Girişimcilik neden önemlidir?
* İş planı nedir?
* Iş planın faydaları
* Iş planı nasıl hazırlanır neleri içermelidir?  2 MÜŞTERİ ODAKLI SATIŞ EĞİTİMCİ Öğr.Gör.Şükrü YILDIZ TARİH 02 MAYIS 2009  Cumartesi  (1 gün) SAAT 10.00 – 12.30      13.30-17.00    KONULAR Programın İçeriği * Müşteri kimdir? * Müşteri bizim için neyi ifade eder? * Müşteri nasıl elde tutulur? * Müşteri odaklı stratejiler belirlenmesi * Satış nedir? * Müşteri ilişkileri nasıl olmalı * Satıcının özellikleri neler olmalıdır? * Müşteri ile satış esnasında etkili iletişim nasıl kurulur? * Müşteri tipleri ve satın alma biçimleri * Müşteri beklentileri nelerdir? * Satışta itiraz tipleri ve itirazları giderme yolları nelerdir? * Satışı bağlama noktasında uygulanacak stratejiler nerlerdir? 3 ETKİLİ İLETİŞİM ve BEDEN DİLİ EĞİTİMCİ Öğr.Gör.Derya DÖNMEZ KESGİN TARİH 16 MAYIS 2009  Cumartesi (1 gün) SAAT 10.00 – 12.30      13.30-17.00    KONULAR Programın İçeriği İletişim Nedir, Etkin İletişim Süreci Nasıl İşler, Dil – Dil Ötesi İletişim, İletişim Neden Aksar, İletişim Engelleri, Kişilik Engelleri, Fizyolojik Engeller, Kelimeler, Şartlanmalar, Ara Kademeler, İletişim Engelleri İle Başa Çıkma, Sağlıklı İiletişim için Etkin Dinleme ve Empati Geliştirme, İletişimde Yapıcı Yöntem “Ben Mesajı”, Davranış Biçimleri, Olumsuz Duygularla Başa Çıkmak, Etkin Dinleme, Özür Dileme, Anlayış Gösterme, Çözüm Bulma, Tolerans İlgi Biçimleri, Proaktif/Reaktif Davranışlar, Savunucu /Açık İletişim, Beden Dilinin Etkin İletişimdeki Önemi, Beden Dilinin Alanları, Mesaj ve Bedensel Temas, Mesleki Hayatta Beden Dilinin Rolü konularında bilgi verilecektir.   4 ZAMAN YÖNETİMİ EĞİTİMCİ Öğr.Gör.Davut KARAMAN TARİH 23 MAYIS 2009  Cumartesi  (1 Gün) SAAT 10.00 – 12.30      13.30-17.00    Konular Programın içeriği * Zaman kavramının insan hayatındaki önemi ortaya konulacak,
* Günümüz insanının zaman yönetimi sorunları tespit edilecek,
* Hedeflerle çalışmanın ve etkili planlamanın unsurları anlatılacaktır.
* Önceliklendirme prensibiyle hareket ederek iş hedefleri ve kişisel  yaşam hedefleri belirleme konusunda beceri kazandırma,
* Zaman yönetimi ilkelerini iş ortamlarında uygulamanın yollarını öğrenmek,
* Hedefe ulaşmada önemli rol oynayan planlama ve öz disiplin konularında pratik tecrübeler edinilmesi amaçlanmaktadır 5 SORUN ÇÖZME VE KARAR VERME EĞİTİMCİ Yrd.Doç.Nuray ATSAN TARİH 30 MAYIS 2009  Cumartesi (1 gün) SAAT 10.00 – 12.30      13.30-17.00    KONULAR Programın İçeriği * Sorun nedir?
* Sorun çözme nedir?
* En iyi sorun çözücü kimdir?
* Sorun çözmenin aşamalrı nelerdir?
* Neden karar vermeliyiz?
* Karar alma süreçleri
* Karar alma aşamasındaki tuzaklar nelerdir ve nasıl doğru kararlar alabiliriz? 6  MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ VE MÜŞTERİ SADAKATİ EĞİTİMCİ Öğr.Gör.Serpil KOCAMAN TARİH 06 HAZİRAN 2009  Cumartesi  (1 Gün) SAAT 10.00 – 12.30    13.30-17.00    KONULAR Programın İçeriği * Müşteri kimdir?
* Müşterinin önemi nedir?
* Müşteri tipleri?
* Müşteri ilişkileri nasıl olmalıdır?
* Müşteri ilişkilerini geliştirme yolları?
* Müşteri sadakati nedir?
* Müşteri sadakati türleri?
* Müşteri sadakati nasıl sağlanır?
* Müşteri sadakatini artırma yöntemleri?