MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ VE MÜŞTERİ SADAKATİ SEMİNERİ 08.08.2009

2471

Müşteri İlişkileri Ve Müşteri Sadakati Semineri 08 Ağustos Cumartesi

Odamız tarafından, üyelerimizin kişisel ve mesleki gelişimlerine katkı sağlamak amacı ile düzenlenen eğitim programları kapsamında 08 Ağustos Cumartesi günü Müşteri İlişkileri Ve Müşteri Sadakati” konusu işlenecek  
Öğr. Gör. Serpil KOCAMAN  tarafından verilecek eğitim 08 Ağustos 2009 Cumartesi günü saat: 10.00’da Odamız Konferans Salonunda başlayacak ve 1 gün sürecek  Eğitimde, Müşteri kimdir? Müşterinin önemi nedir? Müşteri tipleri? Müşteri ilişkileri nasıl olmalıdır?  Müşteri ilişkilerini geliştirme yolları? Müşteri sadakati nedir? Müşteri sadakati türleri? Müşteri sadakati nasıl sağlanır? Müşteri sadakatini artırma yöntemleri? konularında bilgiler verilecek Genel katılıma açık ve ücretsiz düzenlenecek program sonunda katılımcılara odamız tarafından ‘’Katılım Belgesi” verilecektir. Program için önceden kayıt yaptırılmasına gerek yoktur. Programlar herkese açık olup Atatürk Cad No: 19 Adresinde Bulunan Odamız Hizmet Binası Salonlarında Verilecektir.
KONU MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ VE MÜŞTERİ SADAKATİ SEMİNERİ EĞİTİMCİ Akdeniz Üniversitesi Öğr. Gör. SERPİL KOCAMAN TARİH 8 AĞUSTOS 2009 SAAT 10:00-12:30 /13:30-17:00   Programın içeriği  Müşteri kimdir?  Müşterinin önemi nedir?  Müşteri tipleri nelerdir?  Müşteri ilişkileri nasıl olmalıdır?  Müşteri ilişkilerini geliştirme yöntemleri nelerdir?  Müşteri sadakati nedir?  Müşteri sadakati türleri nelerdir?  Müşteri sadakati nasıl sağlanır?  Müşteri sadakatini artırma yöntemleri nelerdir?