TS ISO 10002 MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ YÖNETİM SİSTEMİ TEMEL EĞİTİMİ

2176

Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Temel Eğitimi 26-27 Mayıs

Odamız tarafından düzenlenen kalite eğitimleri devam etmektedir. İlçemizde hizmet veren kamu ve özel kurumlar ile tüm işletmelerde hizmet kalitesinin gelişmesi, toplam kalite sisteminin yaygınlaştırılması, işletme çalışanlarının çeşitli konularda bilgi ve becerilerinin geliştirilmesi ve belgelendirme sürecinde bulunan işletme personellerine yönelik düzenlenen eğitim programları, TSE Antalya Personel ve Sistem Belgelendirme Müdürlüğü uzmanları tarafından verilecektir. Bu kapsamda 26-27 Mayıs 2010 tarihlerinde ‘TS ISO 10002 MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ YÖNETİM SİSTEMİ TEMEL EĞİTİMİ’ programlanmıştır. Eğitim ile ilgili bilgi aşağıdadır.

Konuya ilgi duyan üyelerimizin kendilerinin ya da ilgili personellerinin eğitimlere katılması son derece yararlı olacaktır
 TS ISO 10002 MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ YÖNETİM SİSTEMİ TEMEL EĞİTİMİ EĞİTİMCİ MUSTAFA KOÇ TARİH 26-27 MAYIS 2010 SAAT 10:00 / 17:00  KONULAR • TSE ISO10002 Şartları
• Terimler ev Tarihler, Prensipler
• Şikayetleri Ele Alma Çerçevesi
• Planlama ve Tasarım
• Şikayetleri Ele Alma Proseslerinin çalıştırılması
• Sürdürme – İyileştirme
• Pratik Çalışmalar Programlarla ilgili ayrıntılı bilgi ve irtibat
Suzan SUBAŞI / Eğitim Şube sorumlusu
Tel:0242 512 16 97 – Dahili:35 Faks: 0242 513 69 07 e-mail: egitim@altso.org.tr *Eğitimler Atatürk Cad No: 19 Adresinde Bulunan Odamız Hizmet Binası Salonlarında Verilecektir.
* Programlar Herkese Açıktır.
* Program Sonunda Katılımcılara TSE Tarafından Sertifika Verilecektir
* Programlara Katılım Ücreti (Kişi Başı) : 80,00 TL ’dir
* Eğitim Bedelleri Kayıt Sırasında Odamız Veznesine Yatırılabilecektir.
* Programlar Yeterli Katılımcı Sayısına Ulaşılması Halinde Başlatılmaktadır. 
* Eğitimlerde Katılımcı Sayısı Sınırlı Olup, Kayıt Sırası Esas Alınacaktır. Not: Kurum Tarafından Görevlendirilen Kamu Kurumu Çalışanlarından Ücret alınmayacaktır