BİLGİSAYAR DESTEKLİ MUHASEBE KURSU

4717

Bilgisayar Destekli Muhasebe Kursu 19 Aralık 2011Tarihinde Başlayacaktır

Odamız tarafından, ilçemizde çalışma hayatındaki hizmet kalitesini artırmak, üyelerimiz ve çalışanlarının mesleki bilgi, becerilerinin geliştirilmesi amacı ile çeşitli dallarda eğitim, seminer ve konferanslar ile sertifika programları düzenlemektedir. Halk Eğitimi Merkez Müdürlüğü, Alanya Serbest Muhasebeci ve Mali Müşavirler Odası (ALSMO) ve Odamız işbirliği ile Milli Eğitim Bakanlığı Çıraklık ve Yaygın Eğitim Genel Müdürlüğü tarafından hazırlanan modül programlar çerçevesinde 19 Aralık 2011 tarihinde BİLGİSAYAR DESTEKLİ MUHASEBE KURSU açılacaktır. Düzenlenecek kurslara katılacak olanların, 1 (bir) adet fotoğraf, nüfus cüzdanı fotokopisi ve Eğitim  Başvuru  Formu ile birlikte Odamıza Odamız Eğitim Şubesine başvurmaları gerekmektedir. Kurs sonunda yapılacak sınavda başarı gösterenlere Milli Eğitim Müdürlüğü Onaylı resmi sertifika verilecektir. ALSMO bünyesinde yer alan uzman muhasebeci ve mali müşavirler tarafından verilecek olan 320 saatlik Mesleki Eğitimden sonra 24 saatlik İş Güvenliği Ve İşçi Sağlığı mesleki gelişim programı ilave edilerek toplamda 344 saatlik kursumuz 9 MART 2012 tarihinde sona erecektir Katılmak isteyenlerin Eğitim Başvuru formunu doldurarak Odamız Eğitim ve Kariyer Şubesine başvurmaları gerekmektedir.   BİLGİSAYAR DESTEKLİ MUHASEBE KURSU AMAÇ Muhasebe İşlemlerini Bilgisayar Programı Yardımı İle Yapabilecek Kişiler Yetiştirmek. HEDEF KİTLE Bu Konuda İhtiyacı Olduğu Belirlenen Veya Bizzat Talep Eden Tüm Sektörde Çalışanları, Kendilerini Geliştirmek İsteyenler, Lise Mezunu Olup Da Muhasebe Konusunda Eğitim Alıp İş Hayatına Atılmak İsteyenler, EĞİTİMİNİÇERİĞİ Ticari Defterler Ve Belgeler, Fatura İrsaliye, Fatura Yerine Geçen Belgeler, İşletme Defteri, Bilanço, Yevmiye Defteri, Büyük Defter, Mizan, İşlem Tanımları, Verileri Kaydetme, Sosyal Güvenlik İşlemleri, İş Sağlığı Ve Güvenliği EĞİTİMCİ ALSMO Bünyesinde Yer Alan Uzman Muhasebeci Ve Mali Müşavirler EĞİTİM SÜRESİ 344 SAAT /   184 SAAT TEORİK EĞİTİM  – 160 SAAT PRATİK EĞİTİM EĞİTİMBAŞLAMA / BİTİŞ TARİHİ 19 ARALIK 2011 -10 ŞUBAT 2012     TEORİK EĞİTİM 13 ŞUBAT 2012 –  9 MART 2012       PRATİK EĞİTİM NOTLAR · Eğitimler Atatürk Caddesinde Bulunan Odamızın Hizmet Binası Arkasında Bulunan ALTSO Sürekli Eğitim Merkezi Dersliklerinde Verilecektir.

· Program Sonunda Yapılacak Sınavda Başarı Gösteren Katılımcılar Milli Eğitim Müdürlüğü Onaylı Sertifika Almaya Hak Kazanacaklardır.

· Programa Katılım Ücreti 400,00 Tl’dir. Eğitim Bedeli Kayıt Sırasında Odamız Veznesine Yatırılabilecektir.

· Katılımcı Sayısı 30 Kişi İle Sınırlı Olup, Kayıt Sırası Esas Alınacaktır.

· Eğitime Yeterli Katılımcı Sayısına Ulaşılması Halinde Düzenlenecektir.

· Kayıt İçin Gerekli Evraklar, Başvuru Formu, 1 Fotoğraf, 1 Kimlik Fotokopisi, Dekont
ALTSO EĞİTİM  VE KARİYER ŞUBESİ İlgili Kişi: ALİ RIZA ERBAYRAK
TEL: 0.242.512 16 97 –  DAHİLİ: 31
FAKS: 0.242.513 69 07
E-MAİL: n egitim@altso.org.tr