KİŞİSEL GELİŞİM SEMİNERLERİNDE BU HAFTA MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ VE MÜŞTERİ SADAKATİ

1880

Odamız Kişisel gelişim eğitimleri 06 Haziran da ‘Müşteri İlişkileri ve Müşteri Sadakati” konusu ile devam ediyor

Odamız tarafından, üyelerimizin kişisel ve mesleki gelişimlerine katkı sağlamak amacı ile düzenlenen eğitim programlarına devam edilmektedir. Bu kapsamda 2009 yılı birinci dönemi için programlanan söz konusu seminerlere 06 Haziran Cumartesi Günü ‘Müşteri İlişkileri ve Müşteri Sadakati” konusu ile devam ediyor. Öğr. Gör. Serpil KOCAMAN  tarafından verilecek eğitim 6 Haziran 2009 Cumartesi günü saat: 10.00’da Odamız Konferans Salonunda başlayacak ve 1 gün sürecek  Eğitimde, Müşteri kimdir? Müşterinin önemi nedir? Müşteri tipleri? Müşteri ilişkileri nasıl olmalıdır?  Müşteri ilişkilerini geliştirme yolları? Müşteri sadakati nedir? Müşteri sadakati türleri? Müşteri sadakati nasıl sağlanır? Müşteri sadakatini artırma yöntemleri? konularında bilgiler verilecek Genel katılıma açık ve ücretsiz düzenlenecek program sonunda katılımcılara odamız tarafından ‘’Katılım Belgesi’’ verilecektir. Program için önceden kayıt yaptırılmasına gerek yoktur. Programlar herkese açık olup Atatürk Cad No: 19 Adresinde Bulunan Odamız Hizmet Binası Salonlarında Verilecektir.