Dosyalar

AMERİKA İŞ GEZİSİ

3110

Odamız tarafından 16-23 Mayıs 2016 tarihleri arasında Amerika Birleşik Devletleri’ne ‘İş Gezisi’ organize edilecektir.

New York ve Washington şehirlerinde resmi ziyaretler, görüşmeler ve toplantıların gerçekleştirileceği bu gezi ile amacımız, firmalarımızın, bölgemizin ve ülkemizin tanıtımını yapmak, ticari ve ekonomik gelişmeleri yakından izlemek, ilçemizin üretim, pazarlama, ithalat ve ihracat kapasitelerinin geliştirilmesi yönünde firmalarımızın ticari vizyonunu geliştirmek ve iş olanakları ve yatırım fırsatları hakkında fikir edinebilmektir.

KOSGEB Destekli Yurtdışı İş Gezisi kapsamında düzenlenecek olan programın katılım bedeli otel tercihi ve katılımcı sayısına bağlı olarak; Antalya-İstanbul-Washington-New York-İstanbul-Antalya gidiş-dönüş uçak bileti, fuar/resmi kurum ziyaret organizasyonu, tüm transfer masrafları, rehberlik hizmetleri, seyahat sağlık sigortaları ve oda kahvaltı konaklamalar fiyata dahil olup, çift kişilik odada konaklamalarda kişi başı 2.750 $ – 3.000 $, tek kişilik konaklamalarda 3.450 $ – 3.750 $  fiyat aralığındadır. KOSGEB gereklerini yerine getiren katılımcılar, KOSGEB’ten firma başına program bedelinin 2.000 TL’ye kadarını geri alabileceklerdir.

Henüz taslak aşamasında olan programın içeriği katılımcı firmaların sektörlerine göre oluşturulacaktır. KOSGEB Desteği’ne başvurulabilmesi için, gezinin konusu ile ilgili sektörlerde faaliyet gösteren, KOSGEB veri tabanında kaydı güncel en az 10 firma şartı aranmakta olup, ilgilenen üyelerimizin 14 Mart 2016 Pazartesi günü mesai bitimine kadar ekte yer alan katılım formu ile birlikte Odamıza 500 $ avans bedeli ödeyerek başvurmaları gerekmektedir. KATILIM FORMU İÇİN TIKLAYINIZ… İrtibat:
Turizm, Dış İlişkiler ve Fuarlar Şubesi
Tel: 0242 5121697 / dahili 203,
Faks: 0242 5136907,
E-mail: turizm@altso.org.tr



Dosyalar

  • KATILIM FORMU İÇİN TIKLAYINIZ... (45,00 KB)