MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ VE BİREBİR PAZARLAMA EĞİTİMİ

2950

Müşteri İlişkileri Yönetimi ve Birabir Pazarlama konulu eğitim semineri 20 Aralık 2008 Cumartesi Saat: 10.00

Odamız tarafından, üyelerimizin kişisel ve mesleki gelişimlerine katkı sağlamak amacı ile düzenlenen eğitim programlarına devam edilmektedir. Odamızca sürdürülen sürekli eğitimlerin yanında, genel katılıma açık seminerlerde organize edilmektedir. Bu kapsamda 2008 yılı için programlanan söz konusu seminerlerin dördüncüsü  ‘’MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ VE BİREBİR PAZARLAMA’’ konusunu içermektedir. Yrd Doç. Dr.  Turan Erman ERKAN tarafından verilecek eğitim 20 Aralık 2008 Cumartesi Saat:10.00- 17.00 arasında Odamız Konferans Salonunda düzenlenecektir. Genel katılıma açık olarak düzenlenecek eğitim ücretsizdir. 4 MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ VE BİREBİR PAZARLAMA EĞİTİMCİ Yrd Doç Dr. Turan Erman ERKAN TARİH 20 Aralık 2008  Cumartesi (1 gün) SAAT 10.00 – 12.30      13.30-17.00    KONULAR Programın İçeriği
CRM yapısı, tarihi, gelişimi; CRM nedir ne değildir; Teknoloji olmadan CRM mümkün mü; CRM uygulaması vaka çalışması; Süreçlerin Müşteri odaklılığı; Birebir Pazarlama; Müşteriyi Bulma, Koruma ve Arttırma; Pazarlama Modeli: IDIC: Tanımla, Farklılaştır, İletişim kur, Uyarla; IDIC Modeli Uygulanması; Müşteri Bilgi Dosyası: CIF; RFM Analizi; Müşteri Segmentasyonu, Değer Analizi; İletişim Türleri; Müşteri Yaşam Boyu Değeri: LTV; CRM Projelerinden Gerçek Örnekler; Başarısızlıklar; Başarı Hikayeleri; Sonuç ve Değerlendirme.  • Programlar Atataürk Cad No: 19 Adresinde Bulunan Odamız Hizmet Binası Salonlarında Verilecektir.
• Programlar Herkese Açıktır.
• Program Sonunda Katılımcılara Katılım Belgesi Verilecektir
• Programlara Katılım Ücretsizdir.
• Önceden Kayıt Yapılmasına Gerek Bulunmamaktadır.